Ficheiro orixinal(768 × 1.024 píxeles; tamaño do ficheiro: 500 kB; tipo MIME: image/jpeg)

Descrición
Data
Orixe Posted to Enciclopedia Libre as Gundemaro.jpg
Autoría Pablo Alberto Salguero Quiles
Licenza
(Reuso deste ficheiro)
Public domain O autor desta obra, Pablo Alberto Salguero Quiles, liberouna e agora pertence ao dominio público. Isto é válido en todo o mundo.
Nalgúns países, isto pode non ser legalmente posible; entón:
Pablo Alberto Salguero Quiles concede a calquera o dereito de empregar esta obra para o propósito que considere oportuno, sen condicións, agás aquelas que sexan requiridas pola lei.

Outras versións

Notes: La imagen que se ve aquí de este rey se encuentra en el Retiro de Madrid, en el paseo de la Argentina, conocido popularmente como paseo de las estatuas. Forma parte de una serie de estatuas dedicadas a todos los monarcas de España, mandadas hacer para la decoración del Palacio real de Madrid en el reinado de Fernando VI. En un principio la idea era que adornasen la cornisa del palacio. Fueron realizadas por varios autores bajo la dirección de los escultores de la Corte Domenico Olivieri y Felipe de Castro. Parece ser que nunca llegaron a su destino y se colocaron en distintos lugares de la ciudad (plaza de Oriente, El Retiro, puerta de Toledo) y algunas se llevaron a otras provincias.

Pés de foto

Engada unha explicación dunha liña do representa este ficheiro

Elementos retratados neste ficheiro

representa a

Historial do ficheiro

Prema nunha data/hora para ver o ficheiro tal e como estaba nese momento.

Data/HoraMiniaturaDimensiónsUsuarioComentario
actual28 de agosto de 2005 ás 13:07Miniatura da versión ás 13:07 do 28 de agosto de 2005768 × 1.024 (500 kB)DodoGundemaro, rey godo *Source: http://enciclopedia.us.es/index.php/Imagen:Gundemaro.jpg *Author: [http://enciclopedia.us.es/index.php/Usuario:P40p Pablo Alberto Salguero Quiles] *License: public domain *Notes: La imagen que se ve aquí de este rey se encue

A seguinte páxina usa este ficheiro:

Uso global do ficheiro

Os seguintes wikis empregan esta imaxe:

Metadatos