Abrir o menú principal

Cambios

lig int
''El País'' tamén estableceu varios acordos de colaboración con outros xornais europeos de ideoloxía socialdemócrata. Así, en [[1989]], ''El País'' participou na creación dunha rede común de recursos informativos con ''[[La Repubblica]]'' (Italia) e ''[[Le Monde]]'' ([[Francia]]). Desde outubro de [[2001]] inclúese un suplemento de ''El País'' en inglés na versión española do ''[[International Herald Tribune]]''.
 
A principios dos [[anos 1990]], ''El País'' tivo que facer fronte a unha nova situación tanto política como xornalística. O incremento da tensión política causado polos escándalos de corrupción do goberno socialista de [[Felipe González]] bipolarizou tanto a política española comoa a prensa. Os medios conservadores (''[[El Mundo]]'', ''[[ABC (xornal)|ABC]]'', ''[[La Razón (España)|La Razón]]''), considerados afíns ó [[Partido Popular]], criticaron duramente a ''El País'' e ó resto de medios propiedade do [[Grupo PRISA]] ([[Cadena SER]] de radio, e [[Canal + España|Canal+]] de televisión), de actuar en connivencia cos intereses do [[PSOE]].
 
Aínda así, ''El País'' logrou manter sempre o seu liderado como diario xeral máis vendido de España, a menor distancia de ''El Mundo'' de Pedro J. Ramírez.
88.407

edicións