Diferenzas entre revisións de «El Mundo»

m
minúscula
m (Bot: Substitución automática de texto (-|thumb| +|miniatura| & -|thumbnail| +|miniatura|))
m (minúscula)
O diario deu un voto de confianza a [[José Luis Rodríguez Zapatero]]<ref>[http://www.elmundo.es/2004/03/15/opinion/index.html Un premio ao talante de ZP, un castigo a Aznar que paga Rajoy]</ref> e aprobou accións como retirar as tropas de [[Iraq]] ou, con indecisións sobre a súa denominación xurídica, a aprobación do [[matrimonio entre persoas do mesmo sexo]]. Pero mantivo unha liña crítica co goberno socialista, que actualmente é predominante. Entre as súas críticas están os pactos cos nacionalistas periféricos, que segundo ''El Mundo'' levaron a reformar o [[Estatuto de Autonomía de Cataluña]] ou a tentativa de negociar a paz con [[ETA]]. En canto ao seu labor investigador, ''El Mundo'' é un dos máximos promotores das teorías que cuestionan a instrución xudicial dos [[atentados do 11 de marzo de 2004]], mostradas como intentos de clarificación de aspectos que, ao seu xuízo, estarían sen resolver.
 
En [[2009]] [[Amaya García Ortiz de Jocano]] resultou galardoada co [[Premio Ortega e Gasset]] de xornalismo na modalidade de xornalismo dixital pola reportaxe ''Clase de historia a pie de fosa'', publicado en elmundo.es.<ref>{{Cita Web|url = http://www.elpais.com/articulo/sociedad/Ortega/reconocen/periodismo/ayuda/entender/pasado/elpepusoc/20090423elpepisoc_6/Tes|título = Os Ortega recoñecen o xornalismo que axuda a entender o pasado|dataacceso = 23 de abril de 2009|data = 23/04/2009|editorial = [[El País]]}}</ref><ref>{{cita Webweb|url = http://www.elmundo.es/elmundo/2008/12/09/espana/1228810520.html|título = Clase de Historia a pie de fosa|dataacceso = 23 de abril de 2009|autor = Amaya García Ortiz de Jocano|data = 15/12/2008|editorial = Elmundo.es}}</ref>
 
En [[2010]], segundo as contas que [[Unidad Editorial]] depositou ante o [[Rexistro mercantil de España|Rexistro Mercantil de Madrid]], o xornal sofre unha quebra técnica debido ao descenso de publicidade e de vendas. O xornal tivo que recibir un préstamo da súa empresa matriz [[RCS MediaGroup]] por valor de 8,8 millóns de [[euro]]s.<ref>[http://ecodiario.eleconomista.es/espana/noticias/2642931/11/10/Batalla-de-cifras-entre-El-Mundo-y-El-Pais.html Batalla de cifras entre 'El Mundo' e 'El País': ¿Está el diario de Pedro J. en "quiebra técnica"?]</ref>
12.606

edicións