Contido eliminado Contido engadido
Prevert (conversa | contribucións)
Slade (conversa | contribucións)
m Links
Liña 281:
 
*A política sobre toponimia é clara, está [[Wikipedia:Política e normas:Toponimia|aquí]]. Outra cousa é que haxa artigos que estean sen normalizar aínda (por exemplo, cidades do País Vasco que están pendentes) ou que haxa nalgúns casos posibles confusións. Penso que iso debe tratarse na [[Wikipedia:A Taberna (propostas)|Taberna (propostas)]], expoñendo a proposta dun xeito claro e concreto. Coa mensaxe anterior non quería dicir que fose ofensivo ou deixase de selo, senón que potencialmente pode selo. En canto á imaxe máis adiante se estás de acordo pasareina a PD-autor. Con respecto ao de Commons sería moi prolixo expoñer as vantaxes pero en resumo o proxecto galego da Wikipedia inclúe ademais da Galipedia, todas as versión galegas dos proxectos Wikimedia. En ocasións hai decisións que se toman nuns proxectos que afectan a outros, en particular en Commons, de aí a vantaxe de estar rexistrado alí. Por último, o premio que acabamos de recibir entre outras cousas esixemos mellorar canto poidamos no menor prazo de tempo, niso estamos pero sempre hai cousas que están a medias, os artigos dos países do mundo semellan un bo exemplo do moito que queda por facer. Un cordial saúdo. --[[User:Prevert|Prevert]]<sup>[[User talk:Prevert|(talk)]]</sup> 16:29, 6 xuño 2006 (UTC) Engadido: Non dicía que meteras a pata, xa sabes que aprecio e apreciamos o teu traballo. Saúdos. --[[User:Prevert|Prevert]]<sup>[[User talk:Prevert|(talk)]]</sup> 16:38, 6 xuño 2006 (UTC)
 
== Links ==
 
Oi Martín. Para responder a sua pergunta, vou demonstrar com textos:
 
;Sem links internos <small>ou no caso, poucos</small>:
 
:A '''República Federativa do Brasil''' é o maior e mais populoso [[país]] da [[América Latina]] e o quinto maior em área e população do mundo. Sua área total é de 8.514.876,599 km&sup2;, localiza-se na parte central e nordeste da América do Sul. Suas fronteiras ao Norte são com aVenezuela, a [[Guiana]], o [[Suriname]] e com o departamento ultramarino francês da Guiana Francesa; tem, Leste e Sudeste no Oceano Atlântico. Ao Sul, faz fronteira com o [[Uruguai]]; a Sudoeste, com a Argentina e o Paraguai; a Oeste, com a [[Bolívia]] e o Peru, e a Noroeste, com a [[Colômbia]]. Os únicos países sul-americanos que não fazem fronteira com o Brasil são o Chile e o Equador. Bem além do território continental, o Brasil também possui alguns pequenos grupos de ilhas no Oceano Atlântico: Penedos de São Pedro e São Paulo, Fernando de Noronha, e [[Trindade e Martim Vaz]]. Há também um complexo de pequenas ilhas e corais chamado Atol das Rocas.
 
;Com links internos:
 
:A '''República Federativa do Brasil''' é o maior e mais populoso [[país]] da [[América Latina]] e o quinto maior em área e população do [[Planeta Terra|mundo]]. Sua área total é de 8.514.876,599 km&sup2;, localiza-se na parte central e nordeste da [[América do Sul]]. Suas fronteiras ao Norte são com a [[Venezuela]], a [[Guiana]], o [[Suriname]] e com o departamento ultramarino [[França|francês]] da [[Guiana Francesa]]; tem, Leste e Sudeste no [[Oceano Atlântico]]. Ao Sul, faz fronteira com o [[Uruguai]]; a Sudoeste, com a [[Argentina]] e o [[Paraguai]]; a Oeste, com a [[Bolívia]] e o [[Peru]], e a Noroeste, com a [[Colômbia]]. Os únicos países sul-americanos que não fazem fronteira com o Brasil são o [[Chile]] e o [[Equador]]. Bem além do território continental, o Brasil também possui alguns pequenos grupos de ilhas no Oceano Atlântico: Penedos de São Pedro e São Paulo, [[Fernando de Noronha]], e [[Trindade e Martim Vaz]]. Há também um complexo de pequenas ilhas e corais chamado [[Atol das Rocas]].
 
Entendeu? --<font color=#8A2BE2>[[User:Slade|Slade]]</font><sup>[[User talk:Slade|msx]]</sup> 17:53, 7 xuño 2006 (UTC)