Ficheiro:Great Seal of North Dakota.svg

Ficheiro orixinal(ficheiro SVG; resolución de 398 × 398 píxeles; tamaño do ficheiro: 207 kB)

Resumo

Descrición
English: Great Seal of North Dakota, designed in 1987 by Lili Stewart.
Data
Orixe

https://pixabay.com/vectors/seal-north-dakota-symbol-region-42770/

Autoría Lili Stewart

Licenza

Este ficheiro provém de Pixabay, onde o criador o lançou sob a licença Creative Commons Zero (ver aqui). Identificador do ficheiro: 42770

Nota: A 9 de xaneiro de 2019, o Pixabay alterou a licença genérica que cobria todo o seu acervo — de Creative Commons CC0 para a Pixabay licença, o que não cumpre os requerimentos de licenciamento de conteúdos livres do Wikimedia Commons. Por isso, as imagens publicadas no Pixabay de 9 de xaneiro de 2019 em diante não se consideram cobertas por uma licença livre e não são aceites no Commons. Imagens carregadas para o Commons após esta data deverão ser sujeitas a uma revisão de licença cuidadosa, verificando se a data de publicação que consta na respetiva página no Pixabay é anterior a 9 de xaneiro de 2019.
Creative Commons CC-Zero Este ficheiro está dispoñible baixo a licenza Creative Commons de renuncia universal ao dominio público 1.0.
A persoa que asociou unha obra con este documento, deu a obra ao dominio público renunciando a todos os seus dereitos sobre ela en todo o mundo baixo as leis de dereitos de autor e relacionadas ou dereitos legais derivados que tiña sobre a obra, na medida permitida pola lei. Pode copiar, modificar, distribuír e empregar esta obra, mesmo para fins comerciais, sen necesidade dun permiso por parte do autor.

Esta é unha reproducción fotográfica fiel dunha obra de arte bidimensional no dominio público. A obra de arte en si mesma atópase no dominio público polo seguinte motivo:
Public domain
Este trabalho está em domínio público porque foi publicado nos Estados Unidos entre 1978 e primeiro de Março de 1989, sem um aviso de direito autoral, e seu autor não foi posteriormente registado no Copyright Office dos E.U.A no prazo de 5 anos. A menos que seu autor esteja morto por vários anos, não é do domínio público nos países ou áreas que não se aplica a regra do curto prazo para as obras dos E.U.A, como o Canadá (50 apm), China (50 apm, com excessão de Hong Kong e Macau), Alemanha (70 apm), México (100 apm), Suíça (70 apm), e de outros países com tratados individuais. Veja esta página para maiores explicações.

Deutsch  English  español  français  italiano  日本語  한국어  македонски  português  português do Brasil  русский  sicilianu  slovenščina  中文  中文(简体)  中文(繁體)  中文(臺灣)  +/−

A posición oficial da Fundación Wikimedia é que "as reproducións fieis de obras de arte bidimensionais no dominio público atópanse en si mesmas no dominio público".
Esta reprodución fotográfica considérase polo tanto no dominio público.
Noutras xurisdicións a reutilización deste contido pode estar rextrinxida; vexa Reutilización de fotografías PD-Art para máis información.

Pés de foto

Engada unha explicación dunha liña do representa este ficheiro

Elementos retratados neste ficheiro

representa a

Historial do ficheiro

Prema nunha data/hora para ver o ficheiro tal e como estaba nese momento.

Data/HoraMiniaturaDimensiónsUsuarioComentario
actual3 de xaneiro de 2024 ás 02:24Miniatura da versión ás 02:24 do 3 de xaneiro de 2024398 × 398 (207 kB)Illegitimate BarristerUploaded a work by Lili Stewart from https://pixabay.com/vectors/seal-north-dakota-symbol-region-42770/ with UploadWizard

A seguinte páxina usa este ficheiro:

Uso global do ficheiro

Os seguintes wikis empregan esta imaxe:

Ollar o uso global deste ficheiro.

Metadatos