Ficheiro:Isabel del Val - Simposio Isabel la Católica y la evangelización de América.jpg

Ficheiro orixinal(3.888 × 5.184 píxeles; tamaño do ficheiro: 9,21 MB; tipo MIME: image/jpeg)

Resumo

Descrición
English: 15-10-2018 - El simposio internacional ‘Isabel la Católica y la evangelización de América’, dio comienzo en la tarde de ayer lunes, 15 de octubre, en los PP Agustinos de Valladolid, con tres centenares de inscritos y la presencia de figuras académicas de primera línea españolas y latinoamericanas, con el objetivo de profundizar en el conocimiento y estudio de la reina y favorecer de algún modo el proceso iniciado por la Comisión del Arzobispado de Valladolid para promover su beatificación.

El congreso, que se prolongará hasta el viernes, día 19 de octubre, fue inaugurado por el obispo auxiliar de Valladolid, don Luis Argüello quien, acompañado de numerosas autoridades locales y regionales, destacó la “caridad política”, la solidez ideológica y el sentido de la justicia de Isabel la Católica. “Se trata –apostilló- de poner en valor a una mujer que reinó guiada por el bien común, el cuidado de las personas y que se preocupó por la evangelización”.

La catedrática de Historia Medieval de la Universidad de Valladolid, Isabel del Val, estrenó la lista de ponencias con un completo retrato de la monarca, como reina pero sobre todo como mujer, en el contexto histórico del siglo XV, hacia la modernidad y la apertura de nuevos horizontes geográficos y mentales. Su intervención sirvió para dar a conocer la condición de madre de la reina, sus cotidianidades y el descubrimiento de lo íntimo, en lo político y en lo personal.
Data
Orixe https://www.flickr.com/photos/archivalladolid/48669977803/
Autoría Iglesia en Valladolid

Licenza

w:gl:Creative Commons
recoñecemento compartir igual
Este ficheiro está licenciado baixo a licenza Creative Commons recoñecemento compartir igual xenérico 2.0.
Vostede é libre de:
  • compartir – copiar, distribuír e difundir a obra
  • facer obras derivadas – adaptar a obra
Baixo as seguintes condicións:
  • recoñecemento – Debe indicar a debida atribución de autoría, fornecer unha ligazón á licenza e indicar se se realizaron cambios. Pode facer isto de calquera forma razoable, mais non nunha forma que indique que quen posúe a licenza apoia ou subscribe o seu uso da obra.
  • compartir igual – Se altera, transforma ou amplía este contido, debe publicar as súas contribucións baixo a mesma licenza ou outra compatible á orixinal.
Esta imaxe foi publicada no Flickr por Iglesia en Valladolid en https://flickr.com/photos/39359649@N02/48669977803. A imaxe foi revisada o 24 de setembro de 2019 polo robot FlickreviewR 2 e confirmou ter licenza baixo os termos de cc-by-sa-2.0.

24 de setembro de 2019

Pés de foto

Engada unha explicación dunha liña do representa este ficheiro

Elementos retratados neste ficheiro

representa a

Um valor sem um elemento no repositório Wikidata

nome curto do autor: Iglesia en Valladolid

70 milímetro

Historial do ficheiro

Prema nunha data/hora para ver o ficheiro tal e como estaba nese momento.

Data/HoraMiniaturaDimensiónsUsuarioComentario
actual24 de setembro de 2019 ás 11:04Miniatura da versión ás 11:04 do 24 de setembro de 20193.888 × 5.184 (9,21 MB)MiguelAlanCSUser created page with UploadWizard

Uso global do ficheiro

Metadatos