Ficheiro orixinal(ficheiro SVG; resolución de 1.364 × 1.067 píxeles; tamaño do ficheiro: 185 kB)

Resumo

Descrición
Español: Escudo del municipio de Oicatá, Boyacá (Colombia):[1]
Conformado por las siguientes partes: Particiones: El campo esta terciado en franjas. Campanas: en ella esta el Sué o sol del templo, pintado por un aborígen antes de 1608. Faja: en ella esta el cacique y la Cacica de Oicatá, cuyos nombres lleva el Municipio. Jefe: en él esta el primer Templo Doctrinero construido en la provincia de Tunja en su tercera versión que data de 1600. Timbre o Corona: Formado por tres (3) blasones un lápiz naranja con borrador que pasa hasta la punta un pergamino con las flechas del 20 de Julio de 1810 y 10 de agosto de 1819 ; la primera concuerda con la firma del Acta de Independencia en Santa Fe y la segunda el Recibimiento del Libertador Simon Bolivar por Nicolás Cuervo y Rojas, una corona de siete estrellas con los colores del círculo cromático; azul, verde, azul , verde amarillo, naranja que simboliza los personajes muertos y heróes mas importantes del Municipio: Cacique Oicatá, Cacique Clemente, Nicolas de Mesa, Nicolás Cuervo y Rojas, Feudo Nossa Miguel cuervo y Rojas Ana Maria Adelina Lozano Díaz. Lema (Mote o divisa) "Triunfar es nuestra meta" escrito sobre las dos cintas que penden del lápiz. Bordura: es la franja verde que rodea el Escudo en estilo Barroco. Soporte: La Bandera Nacional en el franco diestro y la Bandera Municipal en el franco siniestro; sostenidas por espigas de trigo que simbolizan el trabajo del campesino Oicatense.
Data
Orixe Obra propia
File:Meuble blé tigé feuillé.svg
File:Escut d'Almacelles.svg
Autoría Milenioscuro

Licenza

Eu, como posuidor dos dereitos de autor desta obra, pola presente publícoa baixo a seguinte licenza:
w:gl:Creative Commons
recoñecemento compartir igual
Este ficheiro está licenciado baixo a licenza Creative Commons recoñecemento compartir igual 3.0 sen adaptar.
Vostede é libre de:
  • compartir – copiar, distribuír e difundir a obra
  • facer obras derivadas – adaptar a obra
Baixo as seguintes condicións:
  • recoñecemento – Debe indicar a debida atribución de autoría, fornecer unha ligazón á licenza e indicar se se realizaron cambios. Pode facer isto de calquera forma razoable, mais non nunha forma que indique que quen posúe a licenza apoia ou subscribe o seu uso da obra.
  • compartir igual – Se altera, transforma ou amplía este contido, debe publicar as súas contribucións baixo a mesma licenza ou outra compatible á orixinal.

Pés de foto

Engada unha explicación dunha liña do representa este ficheiro

Elementos retratados neste ficheiro

representa a

Historial do ficheiro

Prema nunha data/hora para ver o ficheiro tal e como estaba nese momento.

Data/HoraMiniaturaDimensiónsUsuarioComentario
actual6 de marzo de 2014 ás 20:14Miniatura da versión ás 20:14 do 6 de marzo de 20141.364 × 1.067 (185 kB)MilenioscuroUser created page with UploadWizard

A seguinte páxina usa este ficheiro:

Uso global do ficheiro

Os seguintes wikis empregan esta imaxe:

Metadatos