Ficheiro:Bill Bradley NYWTS (cropped2).jpg

Ficheiro orixinal(1.064 × 1.516 píxeles; tamaño do ficheiro: 87 kB; tipo MIME: image/jpeg)

Resumo

Descrición Bill Bradley playing basketball
Data
Orixe Library of Congress. New York World-Telegram & Sun Collection. http://hdl.loc.gov/loc.pnp/cph.3c15336
Autoría John Bottega, World Telegram staff photographer
Licenza
(Reuso deste ficheiro)
"No copyright restriction known. Staff photographer reproduction rights transferred to Library of Congress through Instrument of Gift." See also https://www.loc.gov/rr/print/res/076_nyw.html
Outras versións
proceso de extracción de imaxe
Este ficheiro foi extraído destoutro
: Bill Bradley NYWTS.jpg
ficheiro orixinal
Esta imaxe está dispoñíbel na División de Gravuras e Fotografías da Biblioteca do Congreso dos Estados Unidos co número de identificación dixital cph.3c15336.
Esta marcação não indica o estado dos direitos de autor da obra aqui mostrada. Continua a ser necessária uma marcação normal de direitos de autor. Veja Commons:Licenciamento para mais informações.

العربية  беларуская (тарашкевіца)  বাংলা  čeština  Deutsch  English  español  فارسی  suomi  français  galego  עברית  magyar  Bahasa Indonesia  italiano  日本語  lietuvių  македонски  മലയാളം  Nederlands  polski  português  português do Brasil  română  русский  sicilianu  slovenčina  slovenščina  Türkçe  українська  简体中文  繁體中文  +/−


High resolution version http://memory.loc.gov/master/pnp/cph/3c10000/3c15000/3c15300/3c15336u.tif

Licenza

Public domain Esta obra é da coleção New York World-Telegram and Sun da Biblioteca do Congresso dos EUA. De acordo com a biblioteca, a obra está livre de restrições conhecidas, devidas a direitos de autor, sobre a sua utilização.
Esta obra resulta de uma prestação de serviços e foi criada antes de 1968 por um dos fotógrafos contratados pelo New York World-Telegram & Sun. Ela faz parte de uma coleção doada à Biblioteca do Congresso dos EUA e, pelo instrumento de dedicação, encontra-se no domínio público.

As fotografias desta coleção que não estejam identificadas como «fotografia do World-Telegram» (World-Telegram photo) ou «fotografia do World-Telegram por Ed Palumbo» (World-Telegram photo by Ed Palumbo) podem não estar no domínio público. As obras integradas na coleção podem estar atribuídas a outros serviços informativos que retêm os direitos de autor, ser obras do governo dos EUA que se encontram no domínio público nos Estados Unidos, ou ser obras sem atribuição da autoria para as quais não é possível determinar os direitos de autor.

Pés de foto

Engada unha explicación dunha liña do representa este ficheiro

Elementos retratados neste ficheiro

representa a

Bill Bradley portugués

6c163bf2d24e0abffcd27d9a82d68d483fc8d7ea

tamanho dos dados portugués

88.654 Byte

1.516 píxel

1.064 píxel

Historial do ficheiro

Prema nunha data/hora para ver o ficheiro tal e como estaba nese momento.

Data/HoraMiniaturaDimensiónsUsuarioComentario
actual25 de setembro de 2021 ás 08:00Miniatura da versión ás 08:00 do 25 de setembro de 20211.064 × 1.516 (87 kB)FMSkyFile:Bill Bradley NYWTS.jpg cropped 51 % horizontally, 39 % vertically using CropTool with lossless mode.

A seguinte páxina usa este ficheiro:

Uso global do ficheiro

Os seguintes wikis empregan esta imaxe: