Symbian: Diferenzas entre revisións

Contido eliminado Contido engadido
Sen resumo de edición
Sen resumo de edición
Liña 23:
O Symbian é un consorcio de varias empresas, fundado en 1998 e que está en plena actividade ata o día de hoxe. Actualmente fan parte do consorcio as empresas Nokia, Siemens, Samsung, Ericsson, SonyEricsson e Panasonic. As empresas non pertencentes ao consorcio poden licenciar o sistema operativo para utilizar nos seus produtos.
 
(Pendente de editar)
Era a empresa que fornecia o sistema EPOC 32 que equipava os handhelds da inglesa Psion no início da era de equipamentos portáteis por volta de 1998. A própria Psion era a maior acionista da empresa e investia bastante para conseguir uma fatia do mercado de sistemas operacionais de aparelhos portáteis. As outras empresas que faziam parte da Symbian eram Nokia, Motorola e Ericsson.
 
Era a empresa que fornecia o sistema EPOC 32 que equipavaequipaba os handhelds da inglesa Psion no iníciocomezo da era de equipamentos portáteisportátiles por volta desobre 1998. A própriapropia Psion era a maior acionistaaccionista da empresa e investiainvestía bastante para conseguir umaunha (fatia) do mercado de sistemas operacionaisoperacionativos de aparelhosaparatos portáteisportátiles. As outras empresas que faziamfacían parte da Symbian erameran Nokia, Motorola e Ericsson.
Com a explosão de consumo dos telefones celulares, a Symbian começou a desenvolver sistemas para as grandes empresas do ramo, principalmente Nokia, Ericsson e Motorola. A grande maioria dos celulares modernos de hoje são operados pelo sistema operacional da Symbian. Ele é um sistema totalmente modular, e permite que cada empresa crie sua própria interface. Portanto este sistema não tem uma cara definida. Pode ser um simples sistema de textos em telas monocromáticas, ou um completo sistema operacional tão potente como o PalmOS ou PocketPC que já pode ser encontrado nos SmartPhones da Nokia, SonyEricsson, Foma, Siemens, Motorola, dentre outras.
 
ComCo a explosãoestoupido de consumo dos telefonesteléfonos celularesmóbiles, a Symbian começoucomezou a desenvolver sistemas para as grandes empresas do ramo, principalmente Nokia, Ericsson e Motorola. A grande maioriamaioría dos celularesmóbiles modernos de hojehoxe sãooperan operados peloco sistema operacionaloperativo da Symbian. Ele éÉ um sistema totalmente modular, e permite que cada empresa criecree suaa súa própriapropia interface. PortantoEntón este sistema nãonon temten umaunha cara definida. Pode ser umun simplessimple sistema de textos emen telaspantallas monocromáticas, ou umun completo sistema operacionaloperativo tãotan potente como o PalmOS ou PocketPC que xa pode ser encontradoatopado nos SmartPhones da Nokia, SonyEricsson, Foma, Siemens, Motorola, dentreentre outras.
[editar] Vantagens
 
Vantaxes
* É um sistema aberto e de baixo custo (Em torno de $4 por aparelho)
* Possui recursos para gerênciar e utilizar pouca bateria e memória
* Permite a instalaçao de softwares de terceiros
* Baseado em padrões de comunicação e dados.
* Mecanismos que asseguram a transferência e armazenamento de dados
* Desfruta muito bem de todas as áreas do aparelho. Memória RAM, Processador, Processador Gráfico, etc.
 
* É umun sistema aberto e de baixo custo (EmEn torno deos 4$4 por aparelhoaparato)
[editar] Plataforma para desenvolvimento
* PossuiPosúe recursos para gerênciarxestionar e utilizar pouca bateriabatería e memóriamemoria
* Permite a instalaçaoinstalación de softwares de terceiros
* Baseado emen padrõespatróns de comunicaçãocomunicación e dadosdatos.
* Mecanismos que asseguramaseguram a transferênciatransferencia e armazenamentoalmacenamento de dadosdatos
* Aproveita ben as áreas do aparato. Memoria RAM, procesador, procesador práfico, etc.
 
Plataforma para desenvolvemento
SymbianOS é um sistema operacional muito versátil, permite o desenvolvimento de aplicativos em diversas linguagens como:
 
SymbianOS é umun sistema operacionaloperativo muitomoi versátil, permite o desenvolvimentodesenvolvemento de aplicativosaplicacións emen diversas linguagenslinguaxes como:
 
* Symbian C/C++
Liña 48 ⟶ 50:
* Lua
 
[editar] Symbian C/C++
 
É umaunha variaçãovariación do padrãopatrón C++ feita para Symbian, o contexto da linguagemlinguaxe é muitomoi parecido mudando apenas algumasalgunhas funçõesfuncións e tipos, com umcun forte uso de convençãoconvención de nomes.
 
[editar] MudançasMudanzas do padrãopatrón C/C++
 
Os tipos de variáveisvariables foramforon alteradasalterados, apesar demalia ser possívelposible o uso de variáveisvariables padrãopatrón C/C++ é aconselhávelaconsellable o uso dessesdeses novos tipos.
 
Ex:
 
TInt = InteiroEnteiro 32 bits TBool = Booleano TReal = PonteiroPunteiro flutuante
 
HouveTamén algumashoubo mudançasalgunhas tambémmudanzas na foma en que o Symbian trata exceçõesexcepcións, exceçõesas emexcepcións no Symbian são chamadas dechámanse Leaves (abandonos), foi umaunha forma de simplificar as exceçõesexcepcións padrõespatrón de C++ , para reduzirreducir o código e o uso de memóriamemoria.
 
Desenvolvemento
[editar] Desenvolvimento
 
Carbide C++ - IDE gratuíta baseada no Eclipse oferecidaofrecida pelapola Nokia. Nas versõesversións comerciais contamos comcon recursos extrasextra como debug-on-device , editor de UI, entre outros.
 
[editar] Series 60
 
Series 60 é umaunha plataforma desenvolvida pelapola Nokia e utilizadaempregada tambémtamén pelapola Ericsson. AtualmenteActualmente é a maior plataforma para smartphones, utiliza o Symbian como sistema operacionaloperativo.
 
[editar] LigaçõesLigazóns externas
 
* SiteSitio oficial do SymbianOS
 
Obtido emen "http://pt.wikipedia.org/wiki/SymbianOS"