Diferenzas entre revisións de «Magyar Televízió»

m
Correcciones ortográficas con Replacer (herramienta en línea de revisión de errores)
(Recuperando 5 fontes e etiquetando 0 como mortas. #IABot (v2.0beta8))
m (Correcciones ortográficas con Replacer (herramienta en línea de revisión de errores))
 
=== MTV durante a República de Hungría ===
Coa caída do réxime socialista e o nacemento da [[República de Hungría]] en [[1989]], Magyar Televízió modificou o seu funcionamento. A programación das dúas canles de televisión cambiou por completo, e durante os seus primeiros anos en democracia producíronse numerosos cambios en curtos periodosperíodos de tempo. O novo Goberno creou unha canle pública independente de MTV, [[Duna TV]], que comezou as súas emisións o [[24 de decembro]] de [[1992]]. En [[1993]], MTV integrouse na UER despois de que este organismo absorbese á OIRT.<ref name="historiaoficial"/>
 
En [[1997]], o Goberno de Hungría aprobou a chegada da televisión comercial privada coa concesión de dúas novas canles: [[TV2 (Hungría)|TV2]] e [[RTL Klub]]. Para que TV2 tivese unha frecuencia en todo o país, o Executivo pensou retirar a súa concesión á segunda canle de Magyar Televízió, algo que finalmente se desestimou. Con todo, a televisión pública trasladou a súa frecuencia aos operadores de cable e satélite, mentres que a primeira canle continuou en analóxico.<ref name="hungaro1"/>
15.813

edicións