Puberdade: Diferenzas entre revisións

Contido eliminado Contido engadido
Breogan2008 (conversa | contribucións)
Sen resumo de edición
Breogan2008 (conversa | contribucións)
Liña 44:
== Puberdade feminina ==
=== Transformacións ===
A puberdade feminina se iniciacomeza, empolo geralxeral, entre os 11 e os 14 anos, variando esseese período de pessoapersoa paraa pessoapersoa. EmEn geralxeral, a puberdade temcomeza inicio com acoa primeira [[menstruaçãomenstruación]] ([[menarca]]), que coincide com o surgimento de umacunha sérieserie de transformaçõestransformacións do corpo que xa se vinhamviñan manifestando na fase conhecidacoñecida como prépre-puberal.<ref name="pud">{{citarcita web |url= http://www.brasilescola.com/sexualidade/puberdade.htm |título=A puberdade e o desenvolvimento humano |acessodatadataacceso=16 de janeiroxaneiro de 2012 |autor=Brasil Escola }}</ref>
 
GeralmenteXeralmente, a partir dos dez anos a meninarapaza crescecrece váriosvarios centímetros emen pouco tempo, suaa cinturasúa secintura afinaestreitase, osas quadrissúas secadeiras alargammedran, os seiosseos começamcomezan a avolumar-semedrar e surgexorde umaunha leve pilosidade nona púbispube e nas axilas.
 
Paralelamente, as glândulas sudoríparas se desenvolvem, tornando o odor do corpo mais intenso e provocando maior sudorese nas axilas. Essas mudanças, causam uma certa sensação de insegurança e inquietação na menina, culminam com a primeira menstruação. Durante os dois anos seguintes à primeira menstruação os ciclos podem ser ainda irregulares, mais longos ou mais breves.