Felipe de la Gándara: Diferenzas entre revisións

Contido eliminado Contido engadido
m →‎Obra: Arranxos varios using AWB
Anox (conversa | contribucións)
engadín a obra máis coñecida de de la Gándara
Liña 6:
* ''Armas i triunfos. Hechos heroicos, de los hijos de Galicia. Elogios de su nobleza, i de la maior de España, i Europa. Resumen de los servicios que este Reino á echo á la Magestad del Rei Felipe IV nuestro Señor'' (1662). Madrid; editado por Pablo de Val. 682 páxinas e 1 lámina (escudo de Alonso de Oca). En [[1677]], reeditouse, aínda que con 664 páxinas. En [[1970]] editouse un facsímile dentro da colección ''[[Bibliófilos Gallegos]]'', cunha introdución de [[José Filgueira Valverde]].
* ''Descripción, armas, origen y descendencia de la muy noble, y antigua Casa de Calderón de la Barca, y sus sucessiones continuadas, que escrivió el Rmo. P. M. Fr. Phelipe de la Gándara...'' (1753). Madrid; editado por Juan de Zúñiga. 302 páxinas. Obra póstuma.
* ''El Cisne occidental canta las palmas y trivnfos eclesiasticos de Galicia. Ganados por svs hijos insignes, santos, y varones ilustres, y ilustrissimos martires, pontifices, virgenes, confessores, doctores, y escritores, que los han merecido en la iglesia militante, para reinar con Dios en la triunfante. Obra postvma'', Madrid: Julián de Paredes, 1678, 2 vols. Reeditada en A Coruña, Orbigo, imp. 2007.
 
{{Control de autoridades}}