Diferenzas entre revisións de «Xuízo ás Xuntas»

m (fixing dead links)
Debido a que a cantidade de delitos sobre os que existían constancias superaban os dez mil, o fiscal Strassera tomou a decisión de recorrer a un mecanismo utilizado polo Consello Europeo de Dereitos Humanos, sobre a base de casos paradigmáticos. A fiscalía presentou entón 709 casos, dos cales o tribunal decidiu examinar 280.
 
Entre o 22 de abril e o 14 de agosto de 1985 realizouse a audiencia pública. Nela declararon 833 persoas. As atrocidades que revelaron moitos deses testemuños sacudiron hondamente a conciencia da opinión pública arxentina e mundial. O escritor [[Jorge Luis Borges]], que asistiu a unha delas, relatou a súa vivencia nun artigo para a [[Axencia EFE|axencia española EFE]] co título de "''Lunes, 22 de julio de 1985"''. Nunha parte de devandito relato di:
 
{{Cita|De las muchas cosas que oí esa tarde y que espero olvidar, referiré la que más me marcó, para librarme de ella. Ocurrió un 24 de diciembre. Llevaron a todos los presos a una sala donde no habían estado nunca. No sin algún asombro vieron una larga mesa tendida. Vieron manteles, platos de porcelana, cubiertos y botellas de vino. Después llegaron los manjares (repito las palabras del huésped). Era la cena de Nochebuena. Habían sido torturados y no ignoraban que los torturarían al día siguiente. Apareció el Señor de ese Infierno y les deseó Feliz Navidad. No era una burla, no era una manifestación de cinismo, no era un remordimiento. Era, como ya dije, una suerte de inocencia del mal.<ref>[http://web.archive.org/20050327010550/ar.geocities.com/confrontar/testimonio.htm ''“Lunes, 22 de julio de 1985”'', por Jorge Luis Borges, Axencia EFE, 22 de xullo de 1985]</ref>}}
184.795

edicións