Ariel Sharon: Diferenzas entre revisións

Contido eliminado Contido engadido
Sen resumo de edición
m Desfixéronse as edicións de 189.60.170.81 (conversa); cambiado á última versión feita por EmausBot
Liña 2:
 
[[Ficheiro:Ariel Sharon.jpg|miniatura|Ariel Sharon]]
'''Ariel ScheinermannSharon''', mais conhecido como([[hebreo]]: '''Arielאריאל Sharonשרון''', emnome [[línguade hebraica|hebraico]]nacemento: '''אריאלAriel שרוןScheinermann'''; ([[Kafarnado Malal]],o [[27 de fevereirofebreiro]] de [[1928]]) ée umno estadistaseu etempo militarmembro deda [[IsraelHaganah]],. comFoi acçãoprimeiro polémicaministro nade [[GuerraIsrael]] dodende Líbanomarzo de 1982|Guerra do Líbano[[2001]]. naO [[década4 de 1980xaneiro]].Sharon de [[2006]] sufriu unha hemorraxia cerebral e foi undeclarado dosincapacitado líderestemporalmente históricospara doexercer [[Likud]];os seus poderes, substituíndoo o [[21seu deviceprimeiro novembro]] deministro, [[2005Ehud Olmert]], deixouquen estedefinitivamente partidoasumiu eo fundouposto o [[Kadima]]14 .de abril.
 
Atualmente, substituído por [[Ehud Olmert]] na chefia do governo, foi [[primeiro-ministro de Israel]] entre [[7 de março]] de [[2001]] e [[2006]], é membro fundador do partido [[Likud]] e fundador do partido [[Kadima]]. No início de 2006, em pleno exercício do cargo, de primeiro-ministro, sofre um [[AVC]] e desde aí, encontra-se entubado e em [[estado vegetativo]]. Logo assim que melhorar - a corte de [[Haia]] espera por sua presença a fim de prestar detalhes sobre [[masacres de Sabra e Shatila]], no [[Líbano]].
Sharon foi un dos líderes históricos do [[Likud]]; o [[21 de novembro]] de [[2005]] deixou este partido e fundou o [[Kadima]] . Foi acusado de ser o responsable dos [[masacres de Sabra e Shatila]], no [[Líbano]].
 
== Enfermidade ==