Sociedade Xeral de Autores e Editores: Diferenzas entre revisións

Contido eliminado Contido engadido
Continuo traducindo
continuo traducindo
Liña 26:
Algúns consideran que, como a SXAE xestiona todos os dereitos de autor e os reparte segundo os seus propios criterios, isto redunda en perxuizo dos autores non pertencentes á SXAE. Nalgúns casos a SXAE reclamou unha parte dos ingresos en concepto de "dereitos de autor", en casos en que os espectáculos non os vulneran e os dereitos non eran propiedade dos afiliados á SXAE.
 
En [[junioxuño de 2004]], en colaboración con [[Vale Music]], laa SGAESXAE pusopuxo a laá ventavenda un disco compuestocomposto por 14 cancionescancións de grupos novelesnoveis llamadochamado ''No a la Piratería''. SeCreouse creó unaunha gran polémica alrededorao deredor estedeste disco debido a que enna susúa contraportada había ununha mensajemensaxe en contra de lada piratería ye elo ''top manta'', elo cualcal poseíaposuía un claro carácter [[xenofobia|xenófobo]]. Debido a presionespresións ye denuncias de varias [[ONG]] (como [[SOS Racismo)]] <ref>[http://www.sosracismo.org/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=35&mode=thread&order=0&thold=0 SOS racismo: racismo puro de La SGAE y Vale Music1]</ref>) ye [[Asociación de consumidores|asociacionesasociacións de consumidores]] (como FACUA, laa [[Federación de Consumidores en Acción)]] <ref>[http://www.lukor.com/not-por/0406/24184507.htm Facua demanda la retirada del mercado de un disco de Vale Music y la SGAE porque puede fomentar la xenofobia2]</ref>), laa SGAESXAE intentóintentou retirar elo disco deldo mercado ye desvincularsedesvencellarse deldo mismomesmo, mientrasmentras que [[Vale Music]] reconociórecoñeceu que losos contenidoscontidos que aparecían en lana contraportada eran «poco"pouco adecuados»".
 
MuestraMostra deda laimpopularidade impopularidadda deSXAE la SGAE esé que ha sidofoi objetoobxeto de dosdúas ''[[Google bomb]]'', con lacoa palabra «"''Ladrones» y''" cone lacoa expresión «"''Siempre Ganamos Algunos Euros»''". [[Teddy Bautista]] ha acusadoacusou de "[[fascismo]]" a [[Google]] por este hechofeito <ref>[http://www.libertaddigital.com/noticias/noticia_1276276214.html Teddy Bautista acusa a Google de "fascismo" porque al buscar la palabra "ladrones" aparece la web de la SGAE3]</ref>.
 
La SGAE ha demandado a varias sitios webs en defensa de su honor lo que ha provocado ciertas campañas de internautas en contra de la entidad. La [[Asociación de Internautas]] fue condenada a pagar una indemnización de 36000 euros por alojar el sitio ''putasgae'' <ref>[http://www.informativos.telecinco.es/sgae/internautas/demanda/dn_7321.htm La Asociación de Internautas, condenada a pagar 36.000 euros a la SGAE por insultos]</ref>; el responsable de [[Frikipedia]] fue también denunciado en [[2006]] por insultos en una definición [[sátira|satírica]] que el sitio tenía sobre la SGAE <ref>[http://www.informativos.telecinco.es/demanda/sgae/frikipedia/dn_19836.htm La SGAE denuncia al responsable de la Frikipedia por una sátira inocente]</ref>. Según uno de los responsables de la SGAE, [[Pedro Farré]], esta iniciativa no fue un hecho aislado sino que se denunciaría toda web que albergue contenido difamatorio contra la organización, haya sido incluido o no por el responsable de la página o portal en cuestión <ref>[http://www.informativos.telecinco.es/sgae/insultos/demanda/dn_19880.htm La SGAE denunciará a todas las webs donde se insulte a sus directivos]</ref>.
Liña 36:
El [[8 de febrero]] del mismo año, la [[Unión Europea]] expedientó a la SGAE por vulnerar leyes anti-[[monopolio]] en la venta de licencias para descargar música en internet <ref>[http://www.20minutos.es/noticia/88808/0/bruselas/expedienta/SGAE/ Bruselas expedienta a la SGAE por restringir la venta de licencias para descargar música en Internet]</ref>.
 
== VéaseVéxase tambiéntamén ==
*[[PropiedadPropiedade intelectual]]
*[[RIAA]]
*[[ASIMELEC]]
Liña 45:
 
==Enlaces externos==
*[http://www.sgae.es SGAE.es] PáginaPáxina oficial.
*[http://inciclopedia.wikia.com/wiki/La_innombrable La Innombrable] Parodia sobre laa SGAESXAE desdedende laa [[Inciclopedia]].
 
[[CategoríaCategory:Dereito]]
 
[[ast:SGAE]]