Abrir o menú principal

Cambios

m
-liderazgo +liderado
A principios dos [[anos 1990]], ''El País'' tivo que facer fronte a unha nova situación tanto política como xornalística. O incremento da tensión política causado poos escándalos de corrupción do goberno socialista de [[Felipe González]] bipolarizou tanto a política española comoa a prensa. Os medios conservadores (''[[El Mundo]]'', ''[[ABC]]'', ''[[La Razón]]''), considerados afíns ó [[Partido Popular]], criticaron duramente a ''El País'' e ó resto de medios propiedade do [[Grupo PRISA]] ([[Cadena SER]] de radio, e [[Canal Plus|Canal+]] de televisión), de actuar en connivencia cos intereses del [[PSOE]].
 
Aínda así, ''El País'' logrou manter sempre o seu liderazgoliderado como diario xeral máis vendido de España, a menor distancia de ''El Mundo'' de Pedro J. Ramírez.
 
A mediados dos [[anos 1990]], ''El País'' foi o segundo xornal de España en ofrecer unha edición electrónica en internet ([www.elpais.com El País]). Tamén foi o primeiro periódico español que, o [[18 de novembro]] de [[2002]], impuxo o sistema de pago para acceder ós contidos informativos da súa edición dixital. Esta decisión supuxo a perda da maior parte das súas visitas, en beneficio do seu competidor, a edición dixital de ''El Mundo''. Tanto é así, que o [[3 de xuño]] de [[2005]] volveu a abrir a maioría dos seus contidos gratuitamente, deixando basicamente ós suscriptores o acceso a contidos multimedia e á [[hemeroteca]].
2.237

edicións