Galeuzca: Diferenzas entre revisións

Contido eliminado Contido engadido
Liña 35:
{{Cita|Yo no creo en Galeuzca. No soy partidario de situar el problema gallego a la misma altura que el catalán y el vasco. No podemos establecer vínculos de solidaridad con Galicia. (...) Galeuzca es un desafío contra Madrid. El desarrollo de esa política sólo podrá conducirnos a crear dificultades muy fuertes a los problemas catalán y vasco. Yo no puedo aceptar esa responsabilidad. Por eso no apoyaremos la política de Galeuzca ni aceptamos tampoco el nombre que no es muy afortunado.<ref>[http://books.google.es/books?id=RVZCb8x8D94C&lpg=PP1&pg=PA226 El profeta pragmático. Aguirre, el primer lehendakari]. Ludger Mees. Páxina 226.</ref>}}
 
Este fracaso do pacto afectou moito a Castelao, cuxa relación con Aguirre foi arrefriando, ata o punto que nunha carta a Manuel Irujo culpa da morte do pacto a Aguirre<ref>[http://books.google.es/books?id=RVZCb8x8D94C&lpg=PA224&dq=castelao&lr=&as_brr=3&pg=PA228 El profeta pragmático. Aguirre, el primer lehendakari]. Ludger Mees. Páxina 228.]</ref>.
 
A declaración de Barcelona do [[18 de xullo]] de [[1998]] entre o [[PNV]], [[BNG]] e [[CiU]] intentaba recuperar este espírito en contra da que consideraban política antiautonomista do presidente do goberno español [[José María Aznar]] e tivo como resultado a coalición electoral '''GalEusCa''', que se presentou ás eleccións europeas no 2004.